Komentarze: 0
Nowi klienci stanowią dla absolutnie każdego przedsiębiorstwa bardzo istotny element, wokół którego buduje się strategię i model działania. W szczególności zaś młode firmy, które nie mają jeszcze bazy stałych i zaufanych klientów, zmuszone są do sięgania po wyjątkowe metody promocji i reklamy, aby w pierwszych miesiącach lub latach swojej działalności odróżnić się jakoś od konkurentów rynkowych i przekonać do siebie nowych klientów.
Najskuteczniej sprawdzają się w tym zakresie różnego rodzaju promocje – najczęściej dla nowych klientów. Klienci współpracujący z daną firmą pożyczkową od wielu lat, posiadający już w historii wiele spłaconych pożyczek pozabankowych, przeważnie mogą liczyć tylko na korzystniejsze oprocentowanie. To nowi klienci, jeszcze niezwiązani z marką, stanowią dla niej najbardziej łakomy kąsek, więc większość promocji i korzyści kierowanych jest właśnie do nowych pożyczkobiorców. Te korzyści przyciągające do danej firmy to m.in.:
możliwość odroczenia terminu spłaty pierwszej raty – w zależności od długości harmonogramu spłaty, od tygodnia do nawet trzech miesięcy zerowe oprocentowanie i brak prowizji za przygotowanie umowy pożyczkowej – oznacza możliwość spłacenia pożyczki online w dokładnie takiej wysokości, w jakiej została zaciągnięta, bez dodatkowych kosztów i opłat konkursy z nagrodami rzeczowymi lub z możliwością wygrania całkowitego odroczenia zobowiązania.Dodatkowe korzyści
Internet stwarza jednak całe multum dodatkowych korzyści, które nie mają wymiaru czysto finansowego. Oczywiście klienci szukający firm jak Provident,potrzebujący szybkiej i bezproblemowej pożyczki gotówkowej, cenią sobie możliwość pożyczenia pieniędzy na jak najniższy procent albo na jak najdłuższy okres. Ale równie ważne jest dla nich to, że pieniądze na ich koncie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej księgowane są niemal natychmiastowo, a pracownicy firmy nie zadają żadnych dodatkowych pytań ani nie oczekują dostarczania dokumentów, które tylko wydłużyłyby cały proces.